17 augusti 2008

kort och koncist... inte!

Fredag.
Begav mig, tillsammans med hanna, till tierp för att fira kattis. Det blev en god middag, vindrickande, dans och skönsång. Jag och hanna var peppade efter en flaska vin, malin och kattis tog med den dricka som de hade kvar i en flaska och drack på tåget. Vi mötte upp m
inii i stan, och sedan även pilla. Drog till People där det var dans, fulla kompisar, äckliga killar, turkar och jällabarn. Träffade även Johan för första gången på länge.

Lördag.
Drog från people vid 01.30 kanske, satt på upptåget och värmde oss, sedan begav sig jag och hanna till våran buss där vi träffade en ytterst pratglad sofia. Väl hemma var vi pigga igen och skrattade i ett par timmar innan vi till slut somnade. När vi vaknade bestämde vi oss för att skippa stockholm, klev ur sängen vid halv fyra kanske. Chillade vid pepparn en stund, åt mat, låg på sängen och skrattade och sedan somnade vi. Vaknade vid 21 och då insåg vi att det var dags för Hanna att åka hem. Sen gjorde jag inte så mycket mera.

Söndag.

Har ju inte gått så länge än, men jag har lite sömnproblem tror jag. Jag är iallafall helpigg!


Bilder finns på min bilddagbok!

Inga kommentarer: