22 augusti 2008

down in the past

Nu har skolan börjat igen, med allt vad det innebär. Har iallafall ett projektarbete nu, hoppade in i kims, patricias och idas grupp. så förhoppningsvis blir det bra. Det enda som känns lite konstigt (ovant kanske är ett bättre ord?) är att jag och sara inte är vänner längre, jälla och sara har hört ihop i tre år för mig. Men det är som det är, livet kom emellan helt enkelt. Nu är det praktik tre veckor framöver som gäller, jag ska vara på ett hundtrim i uppsala. Hoppas det blir bra! Enda tråkiga är att jag typ inte kommer kunna träffa några vänner, men kanske att jag och Jessica tar samma buss hem, det är det som jag hoppas på iallafall.

Nästa fredag är det utgång som gäller förövrigt, för att fira patricia! Skaru me?

1 kommentar:

mia sa...

menhallå, det är ju popaganda på fredag?