02 november 2008

I don't wanna break your heart

Jahajaha. Vad ska man skriva? I fredags var jag ute med Hanna och Kattis på People. Kvällen började segt men blev roligare allt eftersom. Transan och slaktarna var bäst. Hanna kom fram till att mitt nya smeknamn skulle vara Porrbönan, men jag tror inte hon gör slag i saken. Jag som brukar tåla mest, tålde minst denna kväll. Men så kan det vara, kul hade vi även om det snurrade lite väl där ett tag.

Lördagen var Hanna med mig och jobbade i djurhuset. Valdemar var dålig så han fick följa med mig hem. Då var han mer död än levande.

Idag mår han lite, lite bättre. Men långt ifrån bra. Har jobbat idag med, på busshållplatsen träffade jag en kille som hette John. Han var född i Gambia, uppvuxen i Atlanta, Georgia, USA. Far till en fyraårig dotter och skulle få en till i slutet av november, början av december. Han var rädd för ormar men gillade djur med päls. Flyttade till Sverige för sin dotters skull. Har inte träffat sin syster på typ åtta år för hon bor i Canada. Som ni förstår så hann vi prata en stund, det på grund av att bussen inte kom. Kanonkul. Inte!

Nu ska jag ner och handla lite.

2 kommentarer:

Hanna sa...

HAHA. Jag hade helt glömt bort Porrbönan!

Sandra sa...

Haha :P Men nu blev du minsann påmind ;)