08 november 2008

Pearl Harbor

Idag har jag gjort i stort sett ingenting. Jag har duschat, ätit lunch och tittat på Pearl Harbor. Det är fasicnerade hur lite man hinner med när man anstränger sig. Såg även en kvart av Camp Rock för att glädja Jessica, och det enda jag har att säga är att det är en kvart i livet som jag aldrig mer får igen. Och det säger en del med tanke på hur lite jag har gjort idag och hur många sekunder av mitt liv som jag har slösat bort på just ingenting alls.

Pearl Harbor förövrigt, kanske den bästa filmen som har gjorts någonsin? Jag tror nästan det. Den får mig att både skratta och gråta. Och jag behövde nog båda delarna.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Camp Rock är ju för fasen jätte bra! :D
Jag missade tyärr Pearl Harbor för jag var borta, får se den någon annan dag, jag har den på dvd tror jag men jag har aldrig tagit mig tid att kolla på den :P

Sandra sa...

Den måste du ju se :D

Hanna sa...

Haha, jag såg typ halva Camp rock! :P

Sandra sa...

Att du stod ut Hanna! :O