14 januari 2010

För när vi nån gång ler, små korta stunder, handlar sången om oss

Igår träffade jag min kära Jessica och kvällen bjöd som alltid på många skratt, hon är ett litet lyckopiller den tjejen! Det finns få människor som kan få mig att skratta så mycket att jag måste spotta ut glass i en servett.
Idag är jag dock sjuk och mår jävligt dåligt, 39 graders feber, snuva och nackont. Inte helkul kan jag meddela. Men tack vare att jag investerade i SATC-boxen i slutet på förra året så har dagen inte varit helt värdelös iallafall. Det var välplacerade pengar det! Nu sitter jag här, nyduschad (man mår alltid bättre av en dusch) och funderar på saker som sades igår. Och det finns en risk för att det stämmer, jag vet inte, kanske, möjligen.


När vi nån gång ler, små korta stunder, är du mig och jag dig och ingenting är som vi är.
Hästpojken <3

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tack för kvällen vännen <3 och krya på dig!!

Många pussar och kramar till dig :)

Sandra sa...

Tack själv, den var toppen!! <3