27 januari 2010

I lost my love in a hurricane, I've got no choice but to go insane

Istället för att deppa som förra inlägget tänkte jag visa vilka fina inköp jag gjort de senaste dagarna.


Partyväska med nitar från Accent 49:-


Plånbok från Espirit 499:-


Filmerna:
- Dumpa Honom!
- The Simpsons Movie
- P.S I love you
- Sommaren med Göran
- Benjamin Buttons Otroliga Liv



Skivorna:
Markus Krunegård - Lev som en gris dö som en hund
Melissa Horn - Långa nätter
Melissa Horn - Säg ingenting till mig
Joel Alme - Waiting for the Bells
Amanda Jenssen - Happyland
Paramore - Riot!
Nöjd tjej sitter här bakom tangentbordet nu! Och ja, jag är medveten om att prislapparna sitter kvar.


Du frågade till slut varför jag var ledsen, bloggens makt är oändlig!

2 kommentarer:

Emput sa...

P.S i love you är så himlans bra, jag gråter mig genom nästan hela filmen. :P haha Jag tror att jag ibland lever in mig lite väl i filmer (A)

Sandra sa...

Okej, jag får hoppas på att jag också tycker om den då. Har aldrig sett den, men läst boken (: