31 januari 2010

I'm not gonna lie, I'm not gonna do the things I usually do, I'm not gonna hide cause I choose you

I helgen har jag kört bil, tro det eller ej! Det gick nästan bra, eller iallafall inte heldåligt. Första starten var det plattan i mattan, men jag fick inte motorstopp till Håkans stora förvåning. Vid andra starten blev det motorstopp däremot, men efter det gjorde jag en jävligt snygg start ska jag säga er. Mina inbromsningar var väl inte klockrena heller, minst sagt och jag tyckte lite synd om bilen som jag plågade. Men det var verkligen galet kul att köra, nu är jag mycket mera peppad på att ta körkort i år!

Annars i helgen har det varit filmtittande, fika med Hanna och kika lite på stan. Och den här dagen har spenderats med mannen i mitt liv; Sockan! Min lilla älskling och jag har busat i snön och han har fått modella lite. Han är inte överförtjust i snön dock, så till slut ställde han sig på bakbenen vid mina fötter och krafsa på min knän så jag skulle böja mig ner så han kunde hoppa upp i famnen. Så efter en massa gos så gick vi in. Min lilla busbjörn!


Älskade lilla Sockiplast!


Förövrigt knarkar jag Amanda Jenssen's skiva Happyland. Älskar den! Speciellt låtarna The Rebounder och I choose you. Värda att lyssna på!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åhhh du har öppnat din blogg igen (eller vad man nu säger ^^) :D

Spännande att du har kört bil! Jag skulle då aldrig våga det nu när det är så halt :P



Jag = saknar dig! <3

Sandra sa...

Haha, ja. Jag tog ett djärvt beslut ;)
Det var galet kul att köra bil, men det gick ju inte särskilt fort, vi bara snurra runt på en parkering. Men det var sjukt kul, jag är lättroad! ;)

Jag saknar dig också bejb! Nedräkning tills på fredag när vi äntligen får ses!! <3