26 januari 2010

i'm my own worst enemy, i've given up, i'm sick of living, is there nothing you can say?

Idag är en pissdag. Ni behöver inte läsa min skriftliga version av min depression, jag råder er att inte göra det. Det är hälsosammare för er. För ni vill inte vara med i mitt personliga helvete. Jag tänker såklart inte skriva ut vad det är här, jag tänker inte hänga ut någon. Jag orkar bara inte med fler saker nu, det blir för mycket. Minsta lilla får mig att tappa behärskningen och ta ut all uppdämd ilska, oro och sorg på helt orationella vis. Jag orkar inte.

För övrigt hatar jag den jävla fittan som stal min älskade sköldpaddsring idag!! Må du bli överkörd av en buss!



Inte ens ett 'varför är du ledsen?' fick jag. Tack, kul att du bryr dig så mycket. Verkligen.




Bästa vara-arg-och-hata-världen-musiken: Linkin Park. Deras arga låtar då, inte de fina.

Inga kommentarer: