05 juni 2008

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Här var det länge sedan man skrev, har varit rätt mycket nu. Snabbrevy.

Måndag.
Skola igen efter praktiken - skönt! Flummade på, skiva på kvällen. Jag var lite för full, men kul var det! Jag ångrar ingenting, jag vet inte om jag kanske borde det? Är jag dum som inte ångrar något?

Tisdag.
Vaknade, trött och full. Kilade iväg till skolan efter tre timmars sömn. Byggde armband, slumrade lite ihopkrupen på robbans kontorsstol, pratade betyg, psykologsnack med en lärare och jällajoggen. Kvällen vet jag inte, kanske sov?

Onsdag.
Såg på estetfilmen, avslutning, utlottning av priser (gissa vems namn de drog först? Jo, mitt såklart.) fick en snyggo vattenflaska iallafall. Fikade i stadsparken med lite folk, somnade i solen, åkte på grillfest, men det var fett ovärt så vi drog rätt snart. Deep-talk på stan med Sara efter det.

Torsdag.
In till skolan med Sara, lämna in böcker, titta på när klasserna sprang ut. Kramkalas. Fick ångest för min egen student om ett år. Åka hem.

Nu.
Ska jag nog sova lite granna, och lyssna på Håkan Hellström.

2 kommentarer:

Hanna sa...

hellströöööm :D <3

Sandra sa...

Haha, jag har gått från att nästan avsky till att nästan inte lyssna på något annat. Snacka om tvära kast här. :P