23 juni 2008

Spelar det nån roll? Kanske ingen, kanske allt egentligen

Kära dagbok. Idag har jag jobbat på min fars jobb, det var inte så spännande. Har packat en massa första hjälpen grejer, jag känner att jag får smärre självmordstankar av detta arbete, men jag fick ju inte jobba något i djurhuset i veckorna och pengar är ett nödvändigt ont.

Det roligaste var väl när Tommy böjde sig in mot mitt ansikte och jag försökte fly, så utbrast han: Vänta, vänta. Jag ska bara skalla dig lite! Han hade då virat in huvudet i bubbelplast och tyckte att det vore en bra idé att testa att skalla mig. För att stilla allas intresse så kan jag säga att det inte gjorde så ont. No shit Sherlock liksom.

Imorgon ska jag eventuellt på allsång, jag var jättepepp. Men det har avtagit, får se om jag åker.

Inga kommentarer: