12 juli 2010

Himlen är oskyldigt blå

Inget Skara i år heller. Känns surt, även om det var väntat. Det är inte kul när ens livsdröm krossas. Och jag hatar att jag blir deppig av det, men jag kan inte låta bli som en vän bara så åt mig "va inte deppig då!" inte så lätt faktiskt. Nåja, några dagars deppande och sen blir det klurande på vad jag vill göra härnäst. Saknar Jessica gör jag också. Blä, det är inge kul nu. Men igår var det bra, träffade Håkan i många timmar och vi badade, åt pizza, håkan spelade piano på mina tår, kollade på fotbolls-vm och bara hade det allmänt mys. Skönt att ha någon att krypa upp hos när allt bara har kännts dåligt. Men igår var det inte dåligt och det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår när Håkan skulle crawla, haha! Det var klockrent, önskar att jag hade det på film, han kan verkligen konsten att muntra upp mig. Imorgon är det övningskörning som står på schemat, jag är inte taggad. Den dåliga gramatiken skyller jag på värmeslag om någon skulle klaga.


Hey Stephen, boy, you might have me believing I don't always have to be alone.

Inga kommentarer: