16 juli 2010

Mobilbilder (:

Träffade Sara en dag och gick på stan, åt middag och lekte "Gissa färgen på Saras bh", haha!

Cosmopolitan!

Storebror och Eve gillar verkligen att vara med på kort!


Träffade lite trevligt folk för middag i stadsparken en dag. Mys!

Hanna var också med.

Middagen. Ser nu att bilden är uppochner, nåja.

Någon dag hemma hos Håkan, han skulle jonglera med pingisbollen så länge som möjligt. Han tävlade mot nå kuskar på tvn, haha.

Men när han skulle stå på ett ben gick det inte lysande längre precis.

Mitt kära skåp som är fullt av roliga post-its som folk skrivit.

En post-it som jag hittade en skåpet en morgon, kan man bli annat än glad?

Gårdagen spenderades med Håkan och ledordet var spontant. Så vi åkte till Sigtuna där vi spelade spontan minigolf och åt glass, och sedan åkte vi vidare på äventyr i bilen och upptäckte småvägar och lite så. Bra kväll!

Det förnedrande resultatet av golfen, behöver jag ens säga vem som vann?

Middag ute med jobbet idag.

Josephine.

Jag och min kära Lina!
Vi ser ut som muppar båda två, men det bjuder jag på!

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag saknar dig min älskade vän!