21 juli 2010

when I look at you

Måndags var bra, James kom hit, massa prat och så bakade vi och åt kladdkaka, mums! Många skratt blev det, supermys! Tyvärr sov hon inte kvar, men det kanske var lika så bra, sov bara fyra timmar på hela natten. Igår rymde Frasse ut, och då fick Sockan panik när han såg en katt, så han sprang igenom kompostgallret och drog sin väg och Frasse sprang till skogs, kan inte beskriva min panik i det läget! Men efter kanske 20 minuter kom en liten thailändsk tant med en orange-vit kanin i famnen, hon hade lockat in Sockan med en bulle och sen fångat in honom och knackat dörr. Tänk vilka snälla människor det finns!! Glädjetårarna bara sprutade. Men Frasse var fortfarande på vift, sen kom Håkan och hjälpte till och till slut lyckades han fånga Frasse. Så det slutade bra, lyckligtvis! Håkan stannade kvar och vi såg på film, han sov kvar också, och jag vet inte om det berodde på att jag hade sällskap eller det att antibiotikan hjälper, men jag lyckades sova hela natten. Ibland blir man lycklig för små saker. Håkan klagade dock på att jag inte vaknade av väckarklockan, men det är inte så konstigt, sover på mitt friska öra och på det andra örat hör jag ju ingenting, haha! Långt det här blev, nu ska jag snart sminka mig och försöka se anständig ut, sen blir det till Uppsala och träffa Hanna, får se vad vi hittar på för spännande!

Inga kommentarer: