29 juli 2010

When the waves are flooding the shore

Har gjort förvånansvärt lite idag. Borde gjort mer. Har iallafall packat klart, nästan allt tror jag, städat åt odjuren, vaxat ben och bikinilinje (smärta är för veklingar), tvättat mina favorit converse, betalat räkningar och lite annat. Funderade på att försöka pränta ner några tankar och känslor i min svarta bok, men inget kom ut. Läste dock igenom den.


100225
Vi satt i din bil, och du kröp sådär nära som bara du får och du sa "Jag vill vara din, och jag vill att du ska vilja vara min". Och det vill jag, så himla mycket!


Den känslan är borta nu. Spännande vad bara några månader kan göra med ens känslor. Men jag är lika glad för det jag. Och, jag har ett erkännande, jag lyssnar på en Miley Cyrus låt - When I look at you, den är bra. Pinsamt men sant, haha!

Inga kommentarer: