28 juli 2010

Tsaminamina zangalewa

Blev antastad idag på facebook:

- ;)

- ?
- Bara kände för att göra en sådan till dig.
- Okej, haha.
- Jag kunde inte låta bli att undvika din bild.
- Undvika min bild?
- Ja. Ditt leende. Dina ögon och resten av dig!
- Öh, okej...
- Ja, ska gå nu. Ha det bra. Kram!
- Okej, du med.

Till saken hör att denna människa har jag pratat med kanske två gånger i hela mitt liv, och det för bra länge sedan. Uncomfortable. Minst sagt. Dags att byta profilbild kanske..

Har massor att göra innan gotlandsresan, men är inte sugen på något av det. Om någon vill packa åt mig vore jag tacksam, eller om någon vill komma och vaxa mina ben medan jag bara slappar vore det trevligt det med. Och då, när du ändå är här så kan du ju göra resten av allt som jag har att göra, tack!

Inga kommentarer: