04 januari 2008

Dreams can come true

Men jag hoppas för allt i världen att mina två senaste drömmar inte blir verklighet.

Dröm ett: Jag och Hanna är ute och går i skogen med två dobbermans som bara vill bada, trots att det är mitt i vintern. Jessica kommer springandes från skogen och ansluter, men vägrar prata med oss. Hanna vägrar kalla snön för snö utan envisas med att kalla den "Frysa". Vi kommer fram till ett rött hus där flera av våra lärare befinner sig. Hanna hittar ett mycket smutsigt utedass.

Dröm två: Jag och en massa vänner befinner oss i Thunmanskolans matsal där det serveras kladdkaka. Håkan blir lock-outad eftersom han har ätit upp bra mycket mera än sin ransonering. Mia har tatuerat en tecknad krokodil på ländryggen vilken hon stolt visar upp för alla intresser
ade och inte fullt så intresserade människor.

1 kommentar:

Anonym sa...

dina drömmar är ju knäppare än mina! haha.