20 januari 2008

"Åhnej, jag blev en rakad Britney Spears!"

Ja, somliga kanske har läst hur planen såg ut för dagen. Så blev det emellertid dock inte. När jag var ute och sprang tutade en jävla idiot på mig, sprang vidare och muttrade för mig själv. Den jävla idioten körde ikapp och brevid mig och jag stirrade stint framför mig, än mer irriterad. Slänger en sur blick mot bilen och ser att det är ingen mindre än Benny och Ullis! Så jag skuttade glatt ut på gatan och sprang brevid bilen. Vi stannade och snackade en stund och bestämde oss för att umgås lite. Fick skjuts hem så jag kunde duscha och så. Drog hem till Ullis sedan.

Dagens citat av mig blev "Åhnej, jag blev en rakad Britney Spears!" Det var på ett test som mätte hur synd det var om en, tydligen mycket synd om mig. Benny hade som roligast när hon skrämde mig. Hon skrattade i minst fem minuter och tårarna bara sprutade ^^

Mycket trevlig dag med andra ord (:

Inga kommentarer: