31 januari 2008

jahaja.

idag är jag lite opepp. eller iallafall just nu. dagen har ändå varit helt okej, började med småföretagande a som jag spenderade med att flumma i djurhuset med kim för att sedan spela kort med robban. Sedan var det idrott, kattis och malin höll i lektionen. de var riktigt duktiga. efter lunch var det ingenting eftersom engelskan utgick.

sedan var det fäboden som gällde med emina, pilla, jompa, mimmi, ina och robban. fast först lantmännen. det var trevligt. gjorde några fynd tror jag minsann. men som vanligt gick mina och robbans åsikter isär och när vi disskuterade hamstervaddets vara eller icke vara så utbrister emina "gud vilken tur att ni två inte är gifta!" då tappade jag tråden helt och började skratta.

sen väl tillbaka på skolan skulle robban testa start i backe. det gick inte så bra. vi bara stod och spann. men efter att nästan ha backat in i en stolpe fick vi fäste och kom upp för den minililla backen som inte alls borde ha gett så stora problem.

iaf. fick skjuts ner på stan sedan. vi lyssnade på typ radio uppland eller något, och det var minsann länge sedan jag skrattade så mycket. det var vi i femman typ. fy sjutton så vi två skrattade.

kom hem trött och hungrig, men ändå relativt glad. nu vart det här på tok för långt. igen. men men. shit happens.


ni kanske har märkt att det inte är en endaste versal i detta inlägg - störande va?

Inga kommentarer: