06 augusti 2010

With you I'd dance in my best dress fearless

Hemma igen. Rätt skönt faktiskt. Har dessutom varit supereffektiv idag; har tränat i en timme, duschat, rakat benen, ätit frukost, packat upp väskan och tvättat träningskläderna. Allt detta före tolv. Oh yes. Nu sitter jag här med Dante och funderar på att göra något åt mina stackars naglar. Ni ser ju hur glad Dante är över att vara här, haha:


Gotland bjöd på blandad kompott, knatade runt i visbys gränder, åkte till mitt favoritställe i Bästeträsk och låg på min kära sten ute i vattnet och gjorde inget annat än att lyssna på vågorna som slog in mot land, besökte Fårö och självklart Ebbes, införskaffade mig en mössa, jagade myrlejon i Ulla Hau, firade min bonusmorfar på födelsedagen, sniffade mig hög på te på Kränku, införskaffade te från Kränku. Det var vinbärsplockning på Sigvards, besök i Tingstäde och Bläse, marknad i Fårösund och en massa slappande med bra böcker och dagarna avslutades alltid med filmtittande sent inpå natten. Bilder kommer så småningom.

Inga kommentarer: