01 september 2010

because these things will change

Har haft en bra dag, inte på jobbet men sen, åkte till Uppsala och gjorde diverse saker, såg många som var ute på nollning bla typ grottmänniskor, några silvriga, sverigeklädda och nå jamaica/reggaeklädda. Mycket snyggt, haha. Kom hem och åt sen middag, och hade riktigt kul med min lillebror, och nu sitter jag här och funderar. Lämnar er med några citat från dagen, vem som sagt vad tänker jag såklart inte säga, då är det inte lika kul:

- "De bjöd på kondomer... och korv, jävla mysko ställe alltså!"

- "Spedbarn, jag blir en halvtimme sen!"
- "Ligger det en spedgris på spåren?"
- "Svårt att säga, kan vara ett embryo."

- "Tokigt"

- "Nu ska jag gå hem och köpa ett graviditetstest, för att överbevisa dig"

- "Indier är jävligt osexiga alltså"

- "Vi behöver fänkål också... om vi ska baka scones"

- "Vill du diska din glasstrut eller?"


Jag satt där och pratade med dig, eller en sten, och sa "varför måste det vara så svårt, varför ska det göra så ont? Det var så mycket lättare när du var här, jag saknar dig" och precis då landade ett litet svagt rosafärgat blad på mitt knä. Jag vet att det var en slump, men det var en fin slump.

Inga kommentarer: