14 september 2010

I'm a highway man, on the road again, just me and my guitar

Har börjat städa rummet, väldigt intressant måste jag säga. Några av fynden:
- Min laddare till systemkameran (som jag letat mig gråhårig efter!)
- 12 halsband
- 8 parfymer
- 9 armband
- 19 enkronor
- En vägskylt som jag och Jenny stal i högstadiet
- En locktång
- Mina solglasögon som jag trodde att jag glömt på Gran Canaria

- En vänstersko

Och det allt det här hittade jag i det lilla hörnet bakom dörren bara, ska bli väldigt spännande att se vad mer för dolda skatter som gömmer sig i rummet, haha!


Fick skjuts hem från jobbet idag, åkte gamla vägen hem och åkte förbi stället som jag och Håkan åkte till efter att vi hade spelat minigolf och plötsligt kunde jag inte sluta skratta. Minnen säger jag bara!

Inga kommentarer: