22 september 2010

en tredjedel av den jag var går hem, för en är krossad, en är din, det här är slutet på vår film

Och vart fick Sandra träningsvärk? I vaderna? Nej. I låren? Nej. I benen överhuvudtaget? Nej. Vart? I magens sidomuskler. Och nu sitter jag här och funderar på hur fan jag joggar egentligen.

Hade en trevlig kväll igår, smsade med tre fina människor och alla fick mig att le. Bäst var när jag och Jessica satt och trasha Adam för att han inte hörde av sig, att då hade vi lärt oss att aldrig lita på en karl från vänersborg och grejer. Så smsar han precis då och jag säger det till Jessia och hon säger direkt 'då tar vi tillbaka allt vi sagt om honom!' Jag vet inte, det var bara så klockrent just då att jag skratta högt.

Idag - mindre kul. Hormon monster AB. Har skrikit rakt ut flera gånger för att jag blivit så jäkla arg, jag har gråtit av smärta och jag har varit på topp. Berg- och dalbana kan man säga. Nu ska jag fira min far som fyller år!

Inga kommentarer: