12 september 2010

Do you wanna be an indian? Chraa Chraa indian!

Fredagen bjöd på min otursdag tror jag, men efter mycket om och men och diverse olyckor lyckades jag och Jessica ta oss till Grönan för att se Hoffmaestro & Chraa. Väl där mötte vi flera fina flickor, och en sak säger jag er, det var g a l e t mycket folk. Fyratusen till stod utanför och fick inte komma in när Grönan låste grindarna, kaos hade det tydligen varit och de hade försökt klättra över grindarna för att komma in. Men trots trängseln så måste jag säga att jag blev lite kär på den spelningen, hade endast hört två låtar av bandet tidigare, men jävlar vilket ös det var!!

På lördagen vaknade jag och Jessica hemma hos mig, åt nybakade scones till frukost och begav oss sedan till Jälla för Jälladagen, väl där mötte vi upp Hanna. Pratade med gamla lärare, hälsade på gamla djur. For ner på stan och åt middag på Rififi, gick lite på stan innan Jessica övergav oss, vi drog hem till mig och drack razz. In till stan där träffade vi Sandra och Jerry som vi hängde med större delen av kvällen. Det var nipplesituation, pannkakskyrkan, häng i stadsparken, lyssna på olika band, en grind som inte fanns och en väldig massa skratt.

Sega vaknade jag och Hanna idag, låg och drog oss och lyssnade på Robyns Body Talk pt 2. Sen for Hanna hem, jag har sett på film, pluggat och nu sitter jag och diggar Hoffmaestro och försöker skriva om mitt cv, dags att söka nytt jobb igen. Fingers crossed!

Inga kommentarer: