19 september 2010

My first love broke my heart for the first time

Igår blev det spontant bestämt att samma gäng som var ut i fredags skulle ut igen, jag var opepp först men efter en dusch, smink och partykläder blev jag pepp. Drog till Fame igen, där folk var zombies. Samma bartenders var det också, vilket mina vänner snabbt påpekade för mig med menande blickar, haha. Försökte att dansa, men vi var typ sju(?) pers som dansade. Jag övertalade Jessica att dra på fjortisdisco på kalas istället. Där träffade vi ett gäng killar som låg i lumpen som hade permission, supertrevliga. Speciellt Adam, från Vänersborg, och han pratade redigt kul då. Kvällen slutade med att jag blev upphånglad mot bardisken av ovannämnda karl, haha! Sen i bilen hem så spelade Jessica in en fin film när jag härmar honom också, pinsamt, men jag vill ändå höra hur det lät, haha! Redigt kul kväll blev det, synd att resten bangade på Kalas bara, för det var hundra år sedan det var så kul att vara där och inte ens vara ordentligt full.

Imorgon klipper jag av mig håret btw, lite spontant sådär. En bra grej att boka in när man kommer hem och är full.

1 kommentar:

Jessica sa...

hahah helgen var såå rolig!!! :D
Jag ska försöka lägga upp videon på fb någon dag :P
puss <3