27 september 2010

You gave me roses, but they're all just made of plastic

På förfest hemma hos Micke i lördags.

- Eh, varför står ditt köksbord på altanen?
- Jag bar ut det.
- För att?
- Jag behövde något att ställa askkoppen på.

- Salmi, när sprang din katt bort?
- Nja, en fem månader sen.
- Och du har en öppnad burk kattmat i kylen för att..?
- Någon gång kommer den väl tillbaka!

Senare på krogen:
- Den finaste komplimangen jag har fått var från Hanna och det var att hon inte skulle banga på mig om hon hade en penis, haha!

- Jag känner mig benägen att hålla med henne!

En annan fin komplimang fick jag från min storebror i helgen "Du är helt slut i huvudet Sandra, men man har fan aldrig tråkigt när du är med!"

~~~

Min playlist at the moment: Miley Cyrus, Selena Gomez och Demi Lovato. Vad hände med min musiksmak?

2 kommentarer:

Jessica sa...

haha din musiksmak har blivit som min! :D

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.