18 september 2010

vi två är saknade te havs och vågorna de kraschar över dig och mig

Igår var det krogen som gällde, drog efter mycket om och men, fram och tillbaka till Fame för att testa det. Det var väl helt okej, lite för lite folk kanske men bartendrarna blev mina vänner, haha. Speciellt Robin som bjöd på en drink gjord 'speciellt för mig, och gjord med kärlek'. Den var faktiskt jättegod, och mina kära vänner mobbade mig för att 'jag raggade på bartendern'. En helt okej kväll, sötaste James hittade ett ragg också som frågade om hon ville följa med toa, dagens största skratt kanske. James sov över här också, och vi hamnade i en djuplodad konversation på kvällen om hur jobbigt det är att vara tjej, haha, fyllesnack på hög nivå.

Idag är jag seg med stort S och har på mig en tröjklänning som jag köpte på carlings för hundra år sedan, och jag känner mig lite som rödluvan i den, men på ett bra sätt. Nu ska jag knarka lite smärtstillande och lyssna på Hoffmaestro och bästaste Håkan.

Inga kommentarer: