12 juli 2008

att våga hoppas på nåt fint, är att skjuta sig i huvudet

Åh, Hästpojken, Johnossi och Mando Diao. De gjorde min bussresa hem kan jag säga! Blev på något konstigt argt humör när jag åkte hem.

Men innan dess hade jag en urtrevlig dag med min käresta. Det var deeptalks, flum, skratt och tårar. (Jag skrattade mig till tårar för andra gången i mitt liv!) Vi såg Sex and the City filmen också, den var bra! minus dock för att Carrie hade fula kläder på sig i stort sett hela filmen. Men annars så!

Jag fick ett silverhjärta av Hanna idag också, det hänger runt min hals nu. Fick det medan hon sa "Du är ju min bästis!" Hon har ett likadant. Okej, ni får gärna tycka att det är lite lågstadienivå om ni vill. Men jag älskar mitt halsband!

Det som fick mig att skratta tills jag grät var när jag berättade att två personer tydligen var tillsammans, då utbrast Hanna: "Men han kan ju inte vara tillsammans med henne. Hon är ju gräslig!" Min underbara älskade Hanna!

Inga kommentarer: