04 juli 2008

Jomenvisst

Enda natten jag har somnat helt problemfritt på jagvetintehurlänge. Blev väckt klockan tre av någon outgrundlig anledning, vet inte ens vad den människan ville. Somnade om, mor väckte mig vid sju "bara för att" som hon uttryckte det. vid nio fick jag sms av mia som bad om sympati för att stackars lilla hon satt på centralen och skulle till göteborg och se Springsteen, hon fick ingen sympati kan jag meddela, av den enkla anledningen att jag somnade. Vid tjugo i tolv trodde jag att larmet på min mobil började ringa, tryckte på snooze och la mig till rätta, så hör jag ett "Hallå?" ifrån mobilen. Det var visst robban som sa att jag fick jobba vecka 30-31 = jag är glad!

Så, okej. Lite klagomål, men just nu är jag bara väldigt glad. Även om det var lite pinsamt för jag är så galet borta när jag är nyvaken, men men.

Inga kommentarer: