29 juli 2008

i wanna stay here forever and always

Idag har jag lekt med labbdjuren, matat ormen, glott på fiskarna och gosat med Tudor. Det sista är väldigt förvånande egentligen, för han tycker inte alls om mänsklig kontakt. Men nu sökte han till och med aktivt efter klappar, framsteg minsann!

Vädret är mycket intressant också, ute på jälla var det lite kallt med jeans och linne. Kände att jag gärna hade haft en tjocktröja då. Sen i stan var det outhärdligt varmt, likaså i Knivsta. Men sen när jag kom hem, hade bytt om och dragit ut filten på gräsmattan så var det plötsligt kallt. Men jag låg kvar ändå, i ren protest.

Kvällens outfit: Bikinitopp, leggings och min stora myströja. Jag borde nog starta modeblogg. Det är så vackert att jag nästan borde ta en bild på det. Speciellt nu när jag har håret i knut och hårnålar.

Inga kommentarer: