23 juli 2008

when she took you away

Den här sommaren vill jag åka till Sigtuna, Enköping, Västerås och till Furuviks djurpark. Motiveringen till att åka till dessa ställen vet jag inte, jag bara vill det. Kanske kika lite i affärer eller så, jag vet inte. Det enda jag vet är att jag vill! Är du pepp eller?

Just nu har jag bara väldigt tråkigt. Funderar på att kanske ta ett kvällsdopp i Pepparn, men jag vet inte. Gud vad velig jag framstår nu. Har insett att jag oftast låter väldigt bitter i bloggen också, oftast är jag inte så bitter. Bara det att jag skriver om alla små saker här för att få ur mig dem. Jag tycker nog ändå att jag är en relativt glad person. Så ni vet det. Eller något.

Haha, nyss såg jag min fot röra sig i ögonvrån och jag trodde det var ett djur som kröp på golvet. Jag tror jag behöver psykhjälp snart.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hahahaha, foten hahah!

mia sa...

västerås är ovärt, det vet jag av erfarenhet. haha.