06 oktober 2009

And now I actually fear that something's gone wrong with your ears

Hängde med Jessica idag, åt lunch på donken där vi även sprang på Minii och Sara. Sen språngmarsch till bussen så vi skulle hinna till Jälla för att hämta ut ett nytt ZOORF diplom eftersom jag tappat bort mitt. Pratade med lite gamla lärare, sen höll Sofia på att dö och Jessica kunde inte hålla sig för skratt, haha. Självklart var vi ju tvugna att gulla lite med chinchillabebisarna. Efter det for vi ner på stan och gick på marknaden på Vaksala torg och köpte donuts som vi goffa i oss. Till slut for vi hemåt igen, och det var ungefär min dag. Mycket trevlig måste jag säga!

Kul: På väg till jällabussen säger jag "Kommer du ihåg när man sprang här som en idiot när man såg bussen komma?" Jessica bara "Ja, eller hur. Den går ju liksom varje halvtimme." Sen ser vi bussen komma och börjar kuta som idioter! När vi kom fram till bussen kunde jag bara inte sluta skratta åt ironin i det hela.

Inga kommentarer: