16 oktober 2009

Ta min hand och kom så går vi vidare

Jag måste bara berätta, har inhandlat "halva" Jessica's födelsedagspresent. Och jag är så sjukt nöjd, så därför kommer väl Jessica bli helt besviken, haha. Typ första gången jag är galet nöjd med en födelsedagspresent, annars brukar jag alltid har ångest innan och så slutar det med något opersonligt som presentkort. Eller opersonligt, jag gillar att få det, men det känns lite tråkigt att ge. Anywho, ni får inte se någon bild eftersom Jessica tittar in här då och då, och hon kan ju inte få se sin present en månad i förväg ;)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Nej men åh. Jag har ingen aning om vad jag ska ge henne jag :P
Men jag har fixat halva din present, andra halvan är dock ännu ett mysterium :P

Sandra sa...

Haha, nu blev jag nyfiken. Jag har några små funderingar på vad det kan vara ;)