12 oktober 2009

I know it doesn't make sense but still, calleth you, cometh I

Today is a good day. De ringde från jobbet och frågade om jag ville börja jobba heltid, självklart tackar man ju ja till det, skulle absolut få ledigt för London också. Haft en jätteskön dag idag. Ätit frukost, bränt min svarta bok, diskat, lagat lite mat, inhandlat lite grönsaker till kaninerna och en ny black book såklart. Städat åt kaninerna, borstat dem och fixat jättemumsiga sallader till dem. Glada kaniner sitter ute i burar nu. Min älskade Socka pussade på mig som en tok och puffa på mig när jag blev lite ledsen, han är bra fin han. Pussa upp alla tårarna, min fina, fina kanin <3

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh det är så kul att du får jobba heltid, GRATTIS :D synd bara på våra tisdagar men vi får se till att träffas på helgerna istället!

Gullunge <3

Sandra sa...

Tack bejb! Ja, eller hänga på kvällarna ;) <3