25 oktober 2009

Jag kommer inte älska dig för resten av livet, vill inte leva med tungan hängandes utanför och tycka synd om mig själv

Jag kommer inte höra av mig igen, och jag kommer inte ta skulden. Så säg det och få det gjort, det finns bara ett enda sätt att brinna upp. Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav, någon dag kanske jag kör över dig här utanför. Varför måste vi döda varandra? Nåt säger mig att du blir borta en lång, lång tid.

Jag hade glömt hur fantastiskt bra Håkan's För en lång, lång tid är. Lyssna HÄR!

~~~~~~~~~

Ibland känner jag att jag vill skrika åt dig, slå dig hårt. Du finns inte där som dú lovade. Jag vill gråta, slå och skrika. Men jag är tyst. Sväljer mina ord, gräver ett djupt hål för mina känslor och begraver dem däri. Det är bättre att trycka ner mina känslor än att såra dina. Tror jag. Hoppas jag.

Inga kommentarer: