21 oktober 2009

Don't bring flowers after I'm dead

Jag har insett att min senaste kyss var något jag ångrar
Jag lyssnar på Håkan Hellström mest hela tiden
Jag pratar inte så gärna
Jag älskar några väldigt fina människor
Min bästa vänner är finast
Min första riktiga kyss kommer jag aldrig att glömma
Kärlek är komplicerat
Någonstans, tänker någon på någon annan
Jag kommer alltid att skratta när någon ramlar
Jag är hemligt förälskad i mig själv
Sist jag grät var till Soraya M
Min mobiltelefon är väldigt söt
När jag vaknar på morgonen vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig skriver jag
Just nu tänker jag på allt
Bebisar är jobbiga, rosa och mjuka
I dag har jag jobbat
Ikväll ska jag gå på promenad
Imorgon kommer jag att jobba
Jag vill verkligen bli glad och må bra igen

Inga kommentarer: