15 mars 2010

Andas, jag kan inte andas

Är det okej om jag tar paus från mitt eget liv en stund? Ja? Okej, bra. Jag behöver det. Har varit lite för mycket det senaste dygnet för att det ska kännas helt okej. Så en liten paus vore fint, speciellt eftersom jag vet att det kommer komma något mer. Så är det alltid, börjar det kännas piss så kommer det alltid mer. Paus från livet, eller kanske bara den människan, jagvetinte. För mycket tankar snurrar och klumpen i magen gör sig påmind. Jag behöver luft!

2 kommentarer:

Jessica sa...

men vännen :(
Jag finns här om du vill prata

och jo jag tror vi köpte olika färger på tröjorna så vi kanske inte har sååå stort identitetsproblem endå ;)

jag älskar dig <3

Sandra sa...

Ja, men då är det ju typ två heeelt olika tröjor, kan ju knappast kallas identitetsproblem ;D

Älskar dig också! <3