17 mars 2010

I dare you to take a step outside

Ibland så önskar jag att mitt liv var inspelat på band, så att man kan uppleva sakerna om och om igen. Som alla skrattattackerna under måndagen och tisdagen, som när Håkan skulle skjuta sig själv i huvudet igår, eller när han sjöng "Man-mouse" (Melodi: Erik Saade - Manboy). Allt jag fick fram mellan skratten var "du är ju sjuk i huvudet", men det är positivt. Ett gott skratt förlänger livet säger man ju, jag vet inte om jag tror på det. Men jag tror åtminstone att det ökar livskvalitéen, och livsglädjen. Jag och Håkan kom även fram till att om vi skulle skaffa barn kommer de bli dumma i huvudet och inte göra något annat än att skratta, så det hoppar vi nog över, haha! Väldigt spännande va? Inte jätte. Idag har jag bakat också. En sådan där Lina-kaka. Den är übergod när hon gör den, jag tvivlar på att denna blev lika god. Ser ut som om någon vispat om den med en motorsåg. Men det är ju smaken som räknas sägs det, så jag kanske borde provsmaka? Om jag vågar...

Inga kommentarer: