09 mars 2010

when you said forever and always

Nu har jag äntligen fått iväg min jobbansökan. Så nu är det bara att vänta, hoping for the best, but expecting the worst. Dagen har varit rätt okej faktiskt, lite halvkaos sådär. Ingen Lina på jobbet, det var dagens stora sorg! Har äntligen fått tummen ur arslet och laddat upp fler stallbilder, finns ju många, många fler men. Nu ska jag nog sova. Blir inget vettigt skrivet iallafall.

Dagens komplimang: "Du är snygg i lugg." Det fick mig att le.
Dagens citat: "Sandra, är det här rengöringsmedlet farligt?"
Dagens låt: Taylor Swift - Love Story
Dagens sorg: Ingen Lina på jobbet
Dagens glädje: Vårkänslor!



Du gjorde min dag, jag hoppas och tror att du vet det. Och jag saknar dig, efter bara några timmar. Jag är löjlig, jag vet.

Inga kommentarer: