16 mars 2010

This is for everything you said and done

Jag tror att min praktikant tror att jag är galen. Eller att jag åtminstone har något glapp i hjärnan. Skrattattackerna avlöste varandra idag igen, och jag gillar det! Jag älskar att skratta så jag nästan kissar på mig, så mycket att magen krampar och jag får kippa efter luft. Bra dag helt enkelt!

Nu sitter jag och väntar på middag och sen ska jag träffa Håkan, får se vad vi hittar på. Och imorgon ska jag träffa världens bästa Jessica! Saknar henne så jag får ont i magen, så morgondagen längtar jag verkligen till!



I wanna get close to your heart
Look straight into your eyes when I rip it apart
Come sweet revenge


I wanna put a gun to your head
Bang bang, thank God you're dead
Hallelujah amen

This is for everything you said and done

Salem al Fakir - This is for

Inga kommentarer: