14 mars 2010

but once again the sun is rising

Sitter och lyssnar på Salem al Fakir's nya skiva - Ignore this. Och jag tror att jag gillar det, en hel del. Bästa spåret på skivan är såklart Keep on walking. Älskar den låten faktiskt, synd att den inte vann igår. Blev lite ledsen när Anna vann, jag gillar inte hennes röst, och inte låten heller. Anywho. Helgen har varit great, bortsett från ett litet sms imorse som förstörde rätt mycket.

Igår blev jag utslängd ur bilen också när Håkan hade hämtat mig och vi var på väg hem till honom. Jag sa något om att vi skulle följa efter en bil med fyra unga killar i och festa/ragga. Då stannade plötsligt bilen och Håkan tittade argt på mig, "Vill du att jag ska gå ur?" frågade jag. Japp, det ville han, så då gjorde jag det och började gå till Märsta, men han kom tillbaka efter bara någon minut och hämtade mig igen, men jag övervägde starkt att inte hoppa in i bilen, även om det var nästan en halv mil till Märsta. Men sen var vi sams igen i vilket fall.

Nu sitter jag och väntar på att bli hämtad, ska åka och fira min kära bästa vän som blir gammal som gatan idag. Vi får väl se om jag lyckas hålla mig i bilen hela resan denna gång, haha.

Dagens bästa line:
- Hur gay är du egentligen på en skala?
- Inte tillräckligt... för att hålla mig borta från dig.

- Vilken snygg line hörru.
- Jag vet (stolt tonfall!)

Inga kommentarer: