17 mars 2010

Bang bang, thank God you're dead, hallelujah amen

Idag när jag stod och gjorde cylindrar på jobbet så ringde det. Ett stockholmsnummer. Jag hinner tänka både smittskyddsinsitutet, telefonförsäljare, alla personer som jobbar i stockholm som jag känner och lite till på två sekunder. Men det var SMI, och de vill att jag ska komma på intervju på måndag! Så kul, och så nervöst! Blev helt nervskakig i hela kroppen. Smsa direkt de tre viktigaste personerna i mitt liv och berättade, tog några djupa andetag och gick och berätta för Lina. Hon kanske inte tyckte att det var jättekul, hon vill ju att jag ska stanna. Känner mig lite småelak, men chansen att jag skulle få jobbet känns minimal ändå så. Iaf, jag tycker det är kul. Ska bli spännande att gå på intervju för första gången!


Om du bara visste... hur mycket jag tycker om dig!

1 kommentar:

Patricia sa...

sv; Får man hoppas att den ser lika snygg ut på mig som på bilden ;P

SMI, smittskyddsinstitutet? (: håller tummarna för dig att det går bra! Vad är det för tjänst?