23 mars 2010

the only one who's got enough of me to break my heart

Länge sedan något skrevs här.. Helgen kom och gick. Spenderades med bästa vän i ett försök att skingra tankarna från min kommande anställningsintervju, det gick bra. Tills på söndagen när jag höll på att helt tappa greppet, men det gick över så småningom. Tanken var att vi skulle gått på bio på söndagen också, men vi struntade i det utan stannade hemma och åt pizza och tittade på Allt Flyter istället. Så kom då måndagen och min anställningsintervju, det kunde gått betydligt bättre, men också sämre. Jag ger den ett godkänt, med ett minus i kanten. Tror inte jag kommer få jobbet men, fingers crossed. Man får hoppas på det bästa. Igår träffade jag även Håkan en sväng, han lagade (ätbar!!) middag och sen bara slappade vi och jag ältade min intervju. Bra med någon som lyssnar. Idag har det varit flumflumflum på jobbet, det gillar vi skarpt! Otroligt fint inlägg. Nej, ta något ätbart och sedan sova? Jag tror nästan det.

Inga kommentarer: