08 augusti 2010

And I said Romeo take me somewhere we can be alone, I'll be waiting, all there's left to do is run

Slö söndag. Allt som finns att säga. Tränat, handlat, lagat mat och matlåda, borstat katterna. Värt liv. Städat åt kaninerna också, mina älskade fluffbollar! Var ute och sprang i ösregnet igår, hur skönt som helst, dock bokstavligen rann det om mig när jag kom in. Glad att mina träningskläder är svarta, haha!

Ikväll blir det att träffa Håkan, och sen ska jag träffa Jessica på tisdag, torsdag och lördag, en rejäl Jessica-dos. Exakt vad jag behöver! På lördag är det party för hela slanten, looking forward to it. I övrigt är det jobb som väntar hela nästa vecka, och jag är så opeppad. Kanske börjar bli dags att se sig om efter något nytt...

Honey, you are a rock upon which I stand! <3

1 kommentar:

Jessica sa...

I lööööve you!