27 augusti 2010

säg ingenting till mig, jag ser allting ändå

Har hamnat i en rejäl Melissa Horn period, med allt vad det innebär. Lyssnar flera timmar om dagen, om och om igen. Nåväl, igår gjorde jag ett högskoleprov till, gick mycket bättre denna gång. Idag vaknade jag och mådde piss rent ut sagt, tog en lång dusch och tänkte att det skulle gå över, men icke. Krypa ner i sängen och ringa och sjukanmäla mig, sen har jag sovit av och till under dagen tills fyra någongång då jag lyckades ta mig ur sängen. Nu mår jag bättre iaf, bara 39 graders feber så det går åt rätt håll. Hoppas bara inte att hela helgen går åt till att vara sjuk. Nu ska jag titta på någon av mina nya filmer tror jag, eller kanske se Valentine's Day igen, den är så bra!

Du flyger högre än oss andra, man får se upp varenda gång, först när du tar dig ner på jorden, först då kan jag va din vän. Först då kan jag va din vän.

Inga kommentarer: