25 augusti 2010

Det fanns en kärlek, men den har brunnit ut, du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut

Home again. Min hjärna är totalt mosad nu. Fy fan vad jag har blivit korkad på sistone. Tacka gudarna för att Håkan och Maria har tålamod med mig, men nu tror jag att jag har kommit igång lite mer. Förstått tänket lite bättre, vi skulle ta en pluggkväll till här så småningom. Kommer bli super tror jag. Hade tänkt jogga idag igen, men det är ju bara att glömma, får bli imorgon, om inte min hals dödar mig innan dess. Fantastiskt spännande, good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite.


Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, jag kan inte skilja på om jag vill skada dig. Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig.

Inga kommentarer: