22 augusti 2010

You are everything to me

Hänt sedan sist; varit på ikea och kollat på garderob, konstaterat att den jag vill ha kostar många tusen, åkt till väsby där det utlovades mat, razz och bra musik, senare blev det utgång på någon muppig klubb. Jag drack en gnutta för mycket och var en millimeter från att bli utslängd, 'om jag ser dig dricka någonting med alkohol i så åker du ut' det var avskedsfrasen från vakten efter att han släpat ut mig i korridoren, haha. Drack tre glas vatten, spydde upp tre glas vatten. Åkte hem till Hanna och åt popcorn och drack vatten, Hanna ställde fram spyhink. Somnade på två sekunder och vaknade av Hannas marsvin några timmar senare. Spyhinken oanvänd. Sov lite mer, vaknade, lyssnade på musik, pratade och bara låg och drog oss i sängen. Skönt! Upp och äta frukost, mysa med djuren, åka hem, försöka äta något, misslyckas med att äta. Städade åt kaninerna, klippte klorna, insåg att Nina har blivit riktigt, riktigt skruttig, gråtit en skvätt över det. Hur ska jag klara mig utan Nina? Det känns som en omöjlighet.

Inga kommentarer: