13 augusti 2010

You made a rebel of a careless man's careful daughter

Har inlett något som skulle kunna liknas vid en storröjning av mitt rum. Såg ut som helvete rent ut sagt, det är fortfarande jättestökigt, men bra mycket bättre än innan. Tror att höstens projekt får bli att göra om mitt rum som jag tänkt så länge. Har börjat få lite små idéer som jag tror kan bli bra, och ta det lite bit för bit tills hela rummet är omgjort. Ska fota innan och efter också, så blir det ännu roligare. För mig iallafall. Nu ska jag ta en liten paus för dagen och njuta av att det är fredag! Imorgon blir det busybusy dag, det ska packas, städas till kanin, tränas och sen upp till Tierp på kalas.


Har drömt om dig fem nätter i rad, kanske försöker mitt undermedvetna säga åt mig att prata med dig? Drömde igår natt att jag hade en son, en perfekt, jättesöt och snäll liten son. Om alla bebisar var som han var, då skulle jag vilja ha barn på stört. Men ingen bebis är så snäll som den lille var. Theodor hette han. Men till och med i den drömmen kom du med på ett hörn, jag minns inte hur men jag vet att du var där.

Jag och Golden, jag saknar livet som hästtjej.

Inga kommentarer: