12 augusti 2010

I was a flight risk with a fear of falling, wondering why we bother with love if it never lasts

Har försökt plugga lite till högskoleprovet, går sorgligt dåligt. Speciellt mattedelen, jag fattar bara inte. Måste be Håkan om hjälp tror jag, får bli i nästa vecka dock. Skulle ha träffat James idag, men blev icke så, men på lördag ses vi. Och jag är opepp för jag har inget att ta på mig, haha, vadå överreaktion? Ska gå på stan imorgon. I tisdags var jag och James på bio, såg Knight and Day, den var riktigt bra faktiskt! Jag håller på att bli förkyld också, och jag vägrar bli det nu, har proppat mig full med vitaminer och kan jang och diverse annat. Nej, jag tänker inte bli sjuk, absolut totalvägrar, för vet ni? På söndag lyfter planet. London baby!! Nu ska jag mysa ner mig i sängen och se Valentine's day - äntligen!

Inga kommentarer: