30 augusti 2010

Don't go wasting your emotions, lay all your love on me

Sitter här och diggar Abba med mor min, därav titeln. Bra förklarat, och bra inledning på ett inlägg känner jag. Hemma idag, men imorgon blir det nog jobb, förutsatt att febern håller sig borta. Men jag tror det. Kanske till och med kan komma ut och springa snart igen. Blir så spring-sugen när det regnar ute, måste nog investera i ett par långa träningsbyxor dock. Idag har jag betalt räkningar och restskatt (tack som fan skatteverket, det var den lönen!), haft Sockan inne en stund vilket resulterade i att han kissade ner soffan och väggen men jag tror att vi lyckades tvätta bort allt. Kaninjäkel, om jag måste betala en omtapetsering av vardagsrummet så skjuter jag honom, inte bokstavligt, men det vore surt, haha. Gud va logiskt och sammanhängande. Men det är jag ju sällan iofs. Har beställt en ny sladd till min dator också, så snart har jag min egna älskade dator igen!

Inga kommentarer: