09 augusti 2010

We're taking on the world together

Kanske den jobbigaste dagen på många, många veckor. När jag kom till jobbet idag kände jag enbart en sak - ångest. Jag ville inget annat än därifrån. Och eftersom jag är kontrollfreak och en planeringsmaniac så börjar en plan sakta men säkert ta form i huvudet. Imorgon ska jag träffa James så då kan jag bolla lite ideér med henne också, it'll be great!

En tidigare diskussion om drömtydning:
- Jag brukar drömma att jag har sex med en blondin.

- Det betyder nog att du är kåt.
- Nej, jag brukar drömma att jag har sex med dig. På den här trappan.
- Dream on.
- Va?
- Det betyder 'dröm vidare'

Jag tror jag ska bli profesionell drömtydare, hur många hade kunnat komma fram till ovanstående slutsats liksom? Tror det kommer bli ett kanonbra företag, haha!

Inga kommentarer: